2011. december 26., hétfő

EA Sports Active 2 Personal Trainer PS3 INGYENPOST - Jelenlegi ára: 6 770 Ft

EA Sports Active 2 - PS3- BONTATLAN _ INGYEN POSTA!
Az EA SPORTS Active 2 fitnesz program valódi erőkifejtésre bátorít fantáziadús vezeték nélküli vezérlőrendszerével, melyhez a mozgásérzékelővel ellátott kar- és lábpántok mellett pulzusmérő és új, a teljesítményadatok rögzítését és megosztását lehetővé tévő internetes központ is tartozik.
Tartalom:
- Gumiszalag
- Szívmonitor (3db: bal kar, jobb kar, láb)
- Játékprogram Blu-ray lemezen
- usb kulcs
- 6 db elem
INGYENESEN POSTÁZOM! Átutalást követően azonnal feladom. 2-3 nap alatt a vevőnél van!!!
Garantált!
JÁTÉK TESZT:
Az történt, hogy megpocakosodtam. Két éve leszoktam a cigiről, elkezdtem enni helyette. Aztán, ahogy a munkám egyre több időmet vette el, nem tudtam már elmenni a haveri társasággal sem a szokásos heti két focira. Gondoltam nem baj, majd szerzek két kézi súlyzót és azzal erőlködöm kicsit. Csakhogy ez nem működött huzamosabb ideig, el-elmaradtak ezek az alkalmak, és amikor csináltam akkor is kifordulgatott a könyököm a tricepsz gyakorlatoknál, magyarul, ha fáradtam csaltam. : -)
Aztán valahogy felfigyeltem a hamarosan megjelenő EA Sports Active 2 programra. Nézegettem a promó videókat, teszteket, gondoltam kipróbálom.
MEGVETTEM!
Mi van a dobozban? Szokásos tokban a szoftver, könyv nélkül, mivel a könyvecske mérete miatt kikerült a blu-ray tokból. Van a dobozban 6db aaa elem a kontrollerekhez, egy gumiszalag két fogantyúval, amivel a kézi súlyzót helyettesíthetjük, aztán a HRM kontroller, ami a bal karra kerül, illetve a két másik egy a jobb karra, egy a jobb combra. Ezek elég kényelmesek, gyakorlatilag 3 kis doboz egy kényelmes tépőzáras szalaggal ellátva, amit az ember fel tud húzni adott végtagjára. Mindegyik két aaa méretű ceruzaelemmel működik. A HRM (Heart rate monitor) kontroller annyival több, hogy ennek a szövetszalagjába van egy érzékelő építve, amit csatlakoztatva a játék végig méri és megjeleníti pulzusunkat. Végül kapunk még egy pendrive kinézetű dolgot ez a vevőegység a kontrollerekhez, ezeken keresztül csatlakoznak a PS3-hoz. Fontos, hogy Eye nem szükségeltetik a játékhoz.
Ami nincs a játékhoz mellékelve, de elengedhetetlen: hely a mozgáshoz, megfelelő póló, rövidnadrág, sportcipő, türelmes szomszéd. Szerencsés esetben ezek adottak, viszont nem árt két kézi súlyzó beszerzése, mert ez a szalag nem nagyon áll ellen könnyen nyúlik, viszont félek szorosabbra venni, nem tudom mennyire tartós. Egy pár súlyzó ami bizonyos korlátok között állítható (nekem egy kilós a rúd és a gyári súlyokkal 8, 5kg a max. ) pár ezer forintért beszerezhető.
Amint felpörög a lemez elindul egy tutorial a kontrollerek csatlakoztatásáról, utána meg kell adnunk adatainkat (testmagasság, testtömeg, nem, születési dátum), lényeges, hogy ne saccoljunk, mert a program ezekkel számol! Be kell állítanunk azt, hogy a gumiszalaggal, vagy kézisúlyzóval végezzük e a gyakorlatokat, illetve, ha súlyzóval akkor hány kilóssal. Aztán választhatunk a két személyi tréner közül, jellemzően a pasik a férfit fogják választani, ő kondi orientáltabb edzéseket tart, a csajok a csajszit, nála több az aerob mozgás, yoga, stb… Ezután választhatunk kétféle program közül, én a hosszabbat a kilenc heteset választottam. Négy edzés egy héten, átlag 25 perc, teljesen kibírható. A gép beírja az edzésnapokat egy naptárba, meg lehet nézni előre, hogy mennyi ideig fog tartani egy edzés, illetve, hogy mennyi kalóriát fogunk elégetni vele, ha jól teljesítjük. Itt is látszik, hogy a készítők a fokozatos terhelésnövekedésre törekedtek, míg az első tréning alkalmával ez az érték 180 a vége felé 450-re is felkúszik.
Az első edzés 36 gyakorlatból állt, mindent bemutatott a tréner érthetően, több szögből, mielőtt a tényleges gyakorlat elkezdődött volna. Azt hittem a kontrollerek zavaróak lesznek, de egyáltalán nem az, szinte nincs is súlyuk, olyan, mintha egy jó minőségű karpánt lenne rajtunk. Az elején 2-3 bemelegítő gyakorlat után intenzív, de változatos gyakorlatok következnek. Jellemzően egy lábat erősítő után egy kart megmozgató jön, hogy ne dőljünk ki olyan hamar, egy-egy izomcsoport a munka után pihenjen egy kicsit. Vannak játékos feladatok is, amik elég jól sikerültek, pl. kosárlabda, mountain bike, … Ezekiskomolyan megdolgoztatnak, de valahogy el is terelik a figyelmet arról, hogy te most éppen kínozod magad. A kosárlabdánál egy velünk szemben felállított palánkot kell elképzelni, két segítővel a bal és jobb oldalán. Tőlük kapjuk a virtuális labdát, ha a megfelelő irányba kilépünk. Utána kell a helyes pillanatban eldobnunk a labdát, ezt felugrással tudjuk megtenni, egyfajta tempódobást imitálva. Biciklinél is hasonló a helyzet. Ugratónál guggolásból ugranunk kell, emelkedőnél helyben futnunk, lejtőnél beguggolni és a kezet kinyújtani, mindezt persze megfelelő intenzitással, megfelelő időben végrehajtva. Futásnál is a figuránk mellett fut a tréneré, azt kell legyőznünk. Az egész edzés alatt figyeli a tréner a munkánkat, tanácsokat ad, a z utolsó gyakorlatoknál még azt is mondta nálam, hogy hogyan lélegezzek, ezek a gyakorlatok a nyújtásról, levezetésről szóltak.
Az edzés befejeztével kiértékel a program, különféle statisztikákat nézhetünk meg, illetve közli, hogy a célhoz képest mennyi kalóriát égettél el, 100-ból hány százalékosan teljesítetted az adott edzést, mennyit dobbant átlagban percenként a kicsi szíved, hány percbe telt a teljesítés. Utána ezt megmutatja a heti célhoz képest is. Ezeket az eredményeket tárolja, bármikor vissza lehet nézni.
A szoftver tanácsokkal lát el a helyes táplálkozást, vízfogyasztást illetően is egy teszt kitöltése után. Másik érdekesség, hogy megadja, hogy az Active 2-őn kívüli mozgásokkal, pl. séta, bringa, fizikai munka, úszás, stb. aznap mennyi kalóriát égettél el, ha kitöltöd az ide vonatkozó részt.
Az online részt nem tudtam kipróbálni, mert a szerverek le voltak épp lőve, de elvileg lehet csoportosan edzeni másokkal, illetve az online profilod segítségével tudod bárhonnan ahol net van nyomon követni az edzéstervedet. Persze extra zsozsóért újabb edzésformákat is le lehet tölteni, de a rendelkezésre álló több mint 70 féle egy átlagembernek untig elég.
Én az edzés alatt teljesen kipukkadtam, szakadt rólam a víz, igaz nem vagyok a legfényesebb formában, viszont sportoltam régebben aktívan, és a legkönnyebb fokozatot választottam a háromból. A termékről - nem tudom, ez játék e- csak elismerően tudok nyilatkozni, és a csomag tartalmát tekintve az ára sem túlzás. Ajánlani tudom mindenkinek, aki hasonló cipőben jár, mint én, vagy szimplán csak szeretne egy kicsit kontrolláltan mozogni szabadidejében, ha épp a spannok nem érnek rá a konditerem meg zárva.
Fizetés:
Átutalás/Befizetés: Teljes vételár a termék ára + a postaköltség.  (Postaköltség +0 Ft ajánlottan )A közlemény rovatban mindenképpen fel kell tüntetni a felhasználónevet.
Személyes átvétel:  Debrecen  
Szállítás:
Fizetés után 2 napon belül postára adom a vásárolt terméket. Buborékos borítékban vagy dobozban küldöm.
Értékelés:
Több, mint 700 pozitív értékelés , több , mint 700 elégedett vásárlógarancia rám és termékeimre.
Miután megérkezett a termék kérem értékelje az adás-vételt!
Köszönöm, hogy nálam vásárol!


Jelenlegi ára: 6 770 Ft

Az aukció vége: 2012-01-03 13:18
. EA Sports Active 2 Personal Trainer PS3 INGYENPOST - Jelenlegi ára: 6 770 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése