2011. október 25., kedd

GYÖNYÖRŰ EXTRA-KRÉM ÉS I.OSZTÁLYÚ RUHÁK! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Gyönyörű extra-krém  és I. osztály ruhák!!
AZ ÁR CSAK TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ A KÉPEK MIATT ! ITT NE LICITÁLJ!
Méretileg: kislány 50-80-86-ig
Kisfiú: 50-116-122-ig
Minőségileg: Extra, krém és I. osztály
Hibák: csak néhány foltot láttam 1-2 darabon, de mindig jelzem ha találok hibát!
Márkák: next, in extensio, cherokee, gap, disney, adidas, nike, george, hema, stb...
Ezek nem bálás ruhák. nem kilós áru!   én is így vásároltam szinte valamennyit.
Body-k, rugik, pólók, ingek, hosszú ujjúk, kardigánok, nadrágok, szoknyák, valamennyi cipő, zoknik, harisnyák, alsónadrágok, sapkák, sálak stb...
Rengeteg márkás darab található köztük, hiszen én is így öltöztetem a gyermekeimet.
MOSVA-VASALVA VANNAK!! természetesen a tárolás miatt gyűrött lehet minimálisan.: ((
A saját gyermekeim kinőtt ruhái, ill. a család többi tagjának ruhái.
Minden kérdésre szívesen válaszolok! kérésre csomagot összeállítok, darabszámtól függően(nem nagyker mennyiség van: )), de ha csak 1-2 darab tetszik , úgy is viheted.
A képek csak  ízelítők! ennyi ruhát nem tudok lefotózni és feltölteni!!
Kérek mindenkit hogy csak olyanok jelentkezzenek akik személyesen eltudnak jönni a vásárolt termékért, mert a munka és 2 gyerek melett nincs időm postára járni. Köszi a megértést!!
KÖSZI HOGY BENÉZTÉL!!!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-24 07:29
. GYÖNYÖRŰ EXTRA-KRÉM ÉS I.OSZTÁLYÚ RUHÁK! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése